Правна информация & контакт/Impressum & Kontakt

Българското училище в Нюрнберг представлява сдружение по немското право с идеална цел в обществена полза. То е културна институция, която предлага обучение по български език, история и география за деца. Занятията се провеждат през периода септември - юли веднъж в седмицата през учебните седмици на баварската учебна година, като всички класове се помещават в град Нюрнберг. От съображения за сигурност адресите не могат да бъдат споделени в интернет. Училището има предучилищна група, обучението продължава до 12 клас. Записвания са възможни и текущо през годината. Училището е регистрирано като българско неделно училище в българското Министерството на образованието и науката. Добре дошли!
--------------------------------------------------------------------------------
Die bulgarische Schule in Nürnberg ist ein gemeinnütziger eingetragener Verein. Sie ist eine Kulturinstitution, die Kindern Schulung in Sachen bulgarischer Sprache, Geschichte und Landeskunde anbietet. Der Unterricht findet in der Zeit zwischen September und Juli parallel zum bayerischen Schuljahr. Alle Klassen sind in Nürnberg untergebracht. Aus Sicherheitsgründen werden die Anschriften des Unterrichts im Internet nicht angegeben. Der Unterricht erstreckt sich von der Vorschulzeit bis zur zwölften Klasse. Einschreibungen sind auch während des Schuljahrs möglich. Die Schule ist als Wochenendschule beim bulgarischen Bildungsministerium registriert. Herzlich willkommen!
Контакт/Impressum:
Bulgarische Schule Zlaten Vek – Nürnberg e.V
Leipziger Platz 21, 90491 Nürnberg
Председател УС/Vorstandsvorsitzende: Стела Иванова/Stela Ivanova
Заместник-председател УС/stellvertretende Vorsitzende: Мария Горанова/Mariya Goranova
директор/Schulrektorin: Надя Макавеева/Nadya Makaveeva
info@bulgarische-schule-nuernberg.de
bgschule.zlatenvek@googlemail.com
VR 200733, Amtsgericht Nürnberg

доверено лице/Vertrauensperson: Зорница Егов/Zornitsa Egov
spodeli@bulgarische-schule-nuernberg.de
Българско училище "Златен век" моли да не му бъдат изпращани непоискани рекламни съобщения. Die Bulgarische Schule "ZLATEN VEK" bittet darum, dass auf den Versand von Werbung an die Schule verzichtet wird .